• KADINLAR
  • STİL
  • ARABA
  • BLOGLAR
  • TEKNOLOJİ
  • EĞLENCE
  • MAXIM ERKEK
  • MAXIM TV
Colton Ford |

Colton Ford: Her erkeğin dev bir penisi olmalıdır! Size şimdi bunu 15 dakika nasıl elde edebileceğinizi açıklıyorum!

Selam beyler! Sizin için gerçeği özetleyeyim - kadınlar koca aleti olan erkeklerden hoşlanırlar. Bu çok bariz! Elbette duygular, incelik ve güven de seks açısından oldukça önemlidir. Ancak bir kere kadının içine girdiniz mi, gerisi psikolojiyle ilgilidir. Burada santimler ve çap önemli bir role sahiptir! Kadın sadece güzel sözlerden değil, aynı zaman koca bir maldan da hoşlanır!

Bu belki yarı pişmiş veya umutsuzca temkinli davranan kızlar için çok önemli olmayabilir. Ama zaten onlarla birlikte olmanın neresi ilginç ki? Daha ateşli bir ilişkiyi tercih etmez misiniz? Cesaretsiz kızlarla uğraşmaktan sıkılmadınız mı? O zaman gelin bütün bunları bir kenara bırakın, çünkü bunlara ihtiyacınız yok.

Eğer yatakta sırtınızı tırmalayan ve çığlıkları beş kat aşağıdan duyulan bir dişi kaplan istiyorsanız, o zaman 15-2 santimlik bir mal yetmez, sizin gerçekten BÜYÜK, en az 20-4 ebadında bir mala ihtiyacınız var.

Peki, böylesine devasa ve ağır bir penise nasıl sahip olabilirsiniz?

Lafı uzatmadan söyleyeyim. Bu bilgileri size alçak gönüllülüğüm nedeniyle sağlamıyorum ve bu ürünü tanıtmak için para alıyorum. Ama en azından sahte bir ürünün reklamını değil, gerçekten işe yarayan ve KENDİ üzerimde denediğim, bana yardımcı olan etkili bir ürünün reklamını yapıyorum. Aşağıdaki resmime bir bakın.

Geçmişim

Gaziantep'ten İstanbul'a parasızlıktan ve derin bir çaresizlikten kaçarken roketimi yıldızlara giden bir yolculuğa yönlendirdim.

İstanbul'da uzun bir süre boyunca kendimi bulmaya çalıştım. Uzun boylu bir delikanlıydım. Ama İstanbul'da benim gibi pek çok genç vardı. Bir yandan üniversiteye devam ederken, diğer yandan da farklı işlerde kendimi göstermeye çalıştım. Ufak bir ajans adına mankenlik yapmaya başladım.

Belki tamamen şans eseri oldu ama ben hayatta pek rastlantıya inanmam ve sürekli nedenler ararım. İşte, bu mankenlik çabalarımda ajans benim bir yarışmaya katılmamı önerdi. 2003 senesinde Best Model Of Turkey yarışmasında gelecek vaat eden manken seçildim. Ancak bu esnada her ne kadar uzun boylu ve kaslı bir genç olsam da, malım sadece 15-2 ebadındaydı.

Umutsuz vaka - 15-2

İlerleyen yıllarda mankenlik kariyerimi sürdürdüm. Podyumda seyircilerin tepkisi genel olarak iyi oldu, ama kızların benim için delirdiklerini falan söylemek mümkün değildi. Ve bunun NEDENİNİ biliyordum ve bazı adımlar atmaya karar verdim.

Penisimi büyütmek için o sırada sadece Amerika'da bulunan yeni bir ürünü getirttim. Bunu getirten adam bana ürünün etkililiği hakkında garanti verdi. İşe yaramaması durumunda onun başına bela olacağımı da biliyordu. Ama olmama gerek kalmadı.

Ürünle birlikte gelen talimatları uygulayarak ürünü kullanmaya başladım. Burada unutulmaması gereken şey, kremin düzenli olarak kullanılmasının gerektiğidir! Sadece 5 günde penisimin ebatları 15-2 santimden 17-3 santime büyüdü. Evet, bu gerçekten inanılmaz bir duyguydu! 6-7 gün daha sonra ebatlarım 18-4 santim olmuştu. Bir ayda ise 21-4,5 santime ulaştım!
Büyüme oranı doğal olarak gittikçe azalmakta, çünkü penisin de genetikle belirlenen bazı sınırları var. Ama çoğu kişinin durumu benimki gibidir - yani doğa onların ulaşabileceği bir sınır sunmaktadır.

Ardından 2005 senesinde tekrar katıldığım yarışmada, kazandığım bu öz güvenin de sayesinde Best Model of Turkey seçildim. Artık kendime güvenim çok daha güçlüydü. İstanbul'daki kızlar gözleriyle bendeki ÖNEMLİ değişiklikleri görebiliyorlardı. Bu süre boyunca diğer kaslarım bir santim bile büyümedi. Bu nedenle kızların neden bana delirdiklerini gayet iyi biliyorum.

İşte duyduğum rahatlama dışında size gösterebileceğim başka BİR ŞEY

Gençler, benden size birkaç nasihat. Ben her ne kadar bu ürünü çok para vermiş olsam da masaj, vakum, ağırlık ve diğer pek çok saçmalığı da test ettim. O nedenle bu ürüne güvencim tam. Unutmayın - erkeğin penisi basit bir kas değildir. Bu sürekli sert durmaz, bunun yerine kanla dolan karnervöz kası nedeniyle sertleşir. Ünlü Viagra ilacı işte zaten bu etkiyi sağlar, yani penise kan akışını artırır.
Ve penisin basit bir kas olmaması nedeniyle de onu egzersizlerle eğitme mümkün değildir!

Mümkün olduğunu iddia eden bir şey mutlaka sahte bir üründür. Eğer penisinizi büyütmek istiyorsanız karnervöz kasının kapasitesini büyütmeniz gerekir. Ayrıca, onun dayanıklılığını da artırmalısınız! Bu ürün, içinde bulunan özel maddeler sayesinde penisin elastikiyetini artırır. Yani işe yaramasına hiç şaşmamalısınız. Penis zamanla yeni büyüklüğünü "hatırlar" ve bu ürünü kullanmaya devam etme ihtiyacı da ortadan kalkar.
Bu arada ekleyeyim, bu ürünün içindeki tüm maddeler doğaldır ve bunun hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır. Görebildiğiniz gibi ben sağlıklıyım ve kendimi harika hissediyorum.

İşte yeni bir selfie resmim. Kıskanmayın! HEPİNİZ böylesine büyük bir penise sahip olabilirsiniz. Doğa cimri olmasa daha da büyüğü mümkün olabilirdi.




Benim için güçlü penisim sırf karıma zevk yaşatmak için bir araç değil, aynı zamanda benim sahne görünümümün de ayrılmaz bir parçasıdır. Katıldığım etkinliklerde kadınlar malımı görmeseler veya hissetmeseler bile benim için deliriyorlar. Benim için bir aktör olarak bu gerekli bir şey.

Beyler, son olarak, size güzel bir de haberim var. Maral gel ürününü sonunda Türkiye'den de satın alabilirsiniz. Ürünün teknolojisi iyice geliştirildi ve bunu tedarikçinin resmi web sitesi üzerinden normal fiyatına satın alabilirsiniz. Artık gerçek bir erkek olmak isteyenler için ortada hiçbir engel yok.

178 TL 89 TL


Not: Paketin üzerinde hiçbir şekilde ürün veya kimin gönderdiği hakkında bilgi yer almayacaktır, her şey gizli bir şekilde yürütülecektir ;)

16.07.2020 Harika. Kıskanmadım değil... sanırım şimdi ben de sipariş edeceğim. =))
16.07.2020 Çok teşekkürler! Dün postanede elime geçti ve her şey beklediğim gibi çıktı. Ürünü kullanmaya başladım bile. Bu arada fiyatı gayet normal... ayrıca %50 indirim de var bu sıralarda bir promosyon dahilinde.
16.07.2020 Benim ağabeyim Amerika'da yaşıyor ve onun dediğine göre pek çok erkek bu ürünü kullanıyormuş... orada büyük bir heyecan yaratmış bu ürün.
17.07.2020 İyi günler Colton! Bu bayağı etkileyici! Tam bir şaheser! Şimdi okuması için bunu kocama göstereceğim. :)
17.07.2020 Ben bu ürünü iki haftadır kullanıyorum. Penisim 2,5 cm BÜYÜDÜ bile! Bu arada öylesine sertleşiyor ki karım hap falan aldığımı sanıyor! :) Vay be Colton, çok teşekkürler abicim!
18.07.2020 Ben de indirimde satın aldım ve hoşuma gitti! Teşekkürler
18.07.2020 Ben de bu ürünü kullanıyorum. +4 cm uzadıktan sonra kullanmayı kestim... bu kadarı bana yeter. :)))
19.07.2020 Postaneye vardığına dair bildirim geldi. Yakında size sonuçlar hakkında yazarım.
19.07.2020 Kısa bir süre önce ben de Maral gel ile tanıştım. Kocam oturmuş bunu inceliyor. Şimdiden +2 cm büyüdü. :D
19.07.2020 Selam arkadaş, bu ne güzel bir şeymiş! Ben de sipariş ettim, elime geçmesini bekliyorum.
19.07.2020 Bence mal olduğu gibi kalsa daha iyi. :)
19.07.2020 Bu pek yeni bir haber sayılmaz. Bunu herkes biliyor. Bilmeyen de anlaşılan penisini büyütmek istemiyor. Ben bununla toplamda +6 cm büyüme elde etmiştim!!!
20.07.2020 Batı dünyasında bu ürün uzun bir süredir biliniyor. Bayağı da başarılı sonuçlar elde ediliyor. Her zamanki gibi en son duyan benim ülkemin insanı oluyor...
20.07.2020 Vay, adamım! Selamlar! Ben de birkaç ay önce bu ürünü sipariş ettim ve elde ettiğim sonuçlar çok iyi oldu... malım aynı zamanda kalınlaştı, işte resmi:
20.07.2020 Ben de sipariş ettim. Bakalım nasıl sonuç elde edeceğim. Talimatta her şey anlaşılır bir şekilde sunulmuş.
20.07.2020 Bağlantı için teşekkürler. Ben de hemen sevgilim için sipariş edeceği, çünkü onun 13 santimlik malı beni sinir ediyor. Ama ne yapayım? Seviyorum işte. :)))
20.07.2020 Teşekkürler! Ben iki ay kullandım... +5 cm büyüme elde ettim...
20.07.2020 Çok teşekkürler! Ben de %50 indirimle satın aldım!
20.07.2020 Bu tek kelimeyle MUHTEŞEM! Makale için çok teşekkürler... Ben de tüm kankalara bahsedeceğim bundan... :)))

Maral gel'in resmi web sitesi